خلاصه قسمت 90 سریال لاله

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | 12 آذر 1391 |
چنار و توپراک در پارک هستند که چنار سعی می کنه که اونو ببوسه که احمد سر می رسه و می گه شربت بچه رو یادت رفته بود پس من اونو برات اوردم. بعد احمد توپراک رو می بره خونه و توپراک می گه که من فهمیدم که شربت رو بهونه کردی تا بیای پارک اما همه چیز بین من و چنار تموم شده. احمد طبق گفته پدر توپراک برای مادرش دستگاه دیالیز خریده و در اداره مغازه اش که یک نانوایی است دچار مشکل شده و اگر قرض هایش را ندهد ممکن است مغازه اش را از دست بدهد توپراک می خواهد حتما به او کمک کند اما او نمی پذیرد. از طرفی ازرا دارد خودش را به چنار نزدیکتر می کند و با او به استادیوم فوتبال می رود از طرفی زمرد می گوید که اول باید مانند یک دوست به چنار نزدیک شوی و اعتمادش را جلب کنی و بعد به بچه هایش نزدیک شوی تا کم کم دلش را به دست بیاوری. ازرا در استادیوم از خودشون عکس می گیره و به زمرد نشون می ده و زمرد کیف می کنه.

ریحان دوباره به شرکت برگشته و می بینه زمرد به اسم کمک به کودکان بی سرپرست کلی پول از کشور خارج کرده و زمرد می گه این کار با نظر چنار بوده و ریحان می گه دیگه بدون نظر من این کارها رو نکن.

از طرفی وقتی زمرد داشته در باره انتقال پول ها با وکیلش حرف می زده اقبال می فهمه و میگه بیچاره ات می کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن