نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | شنبه 1 مهر 1386 |

سلام همه بچه های گل خوبین؟؟خدارو شکر..اسم من نیلوفره و ازین به بعد بعنوان نویسنده این وبلاگم امیدوارم از همه مطالبی که میزارم نهایت استفاده رو ببرین..بای



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت19:36---22 ارديبهشت 1391


سعی نکنیم بهتر یابدتر از دیگران باشیم،بکوشیم نسبت به خودمان بهترین باشیم(مارکوس گد اویر)
سلا وبلاگ زیبایی دارید.


neshom
ساعت5:18---19 فروردين 1391
..|\\

.(,\"c

< >

_\\/_ ســــلام

.

.

../|\\

.(,\"c

< >

_\\/_ مـن آپـــــــم


احمد
ساعت21:25---12 بهمن 1390
سلام وب قشنگی داری به وب منم سر بزن اگه مایل به تبادل لینک هستی ابتدا ما را با عنوان( ساخت لوگو به صورت رایگان) و (آدرس dlan.co.cc) لینک نمایید و در قسمت نظرات به ما بگویید تا با هر نامی که خواستید لینکتان کنیم

تداعی
ساعت23:45---16 دی 1390
سلام دوست خوبم این پست خیلی قشنگ بود من با 2 پست جدید منتظرتم لطفا برای هر دو نظر بزار ممنون

ایلیا
ساعت16:44---15 آبان 1390
سلام آقا محسن من تو رو لینک کردم تو هم منو لینک کن
اسم وبلاگ:ایلیا سیتی
آدرس:http://eleiacity.lxb.ir


رضا بهرام نژاد
ساعت23:38---5 آبان 1390
سلام محسن جان. خسته نباشید.
به خدا شرمنده ام که خیلی دیر به دیر بهتون سر میزنم. خواستم رسم ادب رو به جا بیارم و از وب دوستان عزیزم هم بازدیدی انجام داده باشم.
راستی اضافه شدن نویسنده جدیدتون نیلوفر رو میگم، تبریک میگم.
امیدوارم که همواره موفق باشید.
به وب من هم سربزنید.
موفق و موید باشید...


سلیم
ساعت20:55---25 مهر 1390
نیلوفرجون خوبی
میخواستم بگم بگم ... مثل اینکه فراموش کردم که چی مخواستم بگم
یادم اومد...
بیا باهم همکاری کنیم
برای تبادل لینک به سایتم یه سر بزن
salim12.loxblog.comhttp://loxblog.com/images/smilies/smi le%20(24).gif


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن