sms

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | جمعه 17 آذر 1391 |

 

 

میگم آدم فقط یک بار عاشق میشه اما من هر وقت صداتو میشنوم دوباره عاشق میشم.

 

 

ما همیشه صداهای بلند را میشنویم پررنگ ها را میبینیم سخت ها رامی خواهیم غافل از اینکه خوب ها آسان می آیند بی رنگ می مانند بی صرا میروند .

 

 

دقت کردی که قشنگترین چیزای دنیا یکی اند .ماه یکیه خورشید یکیه زمین یکیه خده یکیه مادر یکیه پدر یکیه .......منم یکیم!!!

 

 

عشق چون در سینه ام بیدار شد از طلب پا تا سرم ایثار شد این دگر من نیستم من نیستم حیف از آن عمری که با من زیستم.

 

 

وقتی به آسمان نگاه می کنی دوست داری کدوم ستاره مال تو باشه؟به اونی که کم نوره قانع باش چون اونی که پر نور تره را همه نگاه میکنن.!!

 

 

لحظاتی را گذراندیم تا به خوشبختی برسیم دریغ از آن که خوشبختی همان لحظاتی بود که گذراندیم.

 

 

گاهی آنقدر غرق در آرزویی که فراموش میکنی خور آرزوی کسی هستی .

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: sms
آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن