انتظار

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | شنبه 18 آذر 1391 |

 

من همچنان در  انتظــــار تو هستم

 

                           در ميانه راه زندگي  و در جاده ي انتظار

                 بيراهه هاي زيادي را رفته ام ولي هنوز گم نشده ام.

              به بن بست هاي زيادي برخودم ولي هنوز نااميد نشده ام.

           در  جنگل هاي زيادي  زخمي شدم ولي هنوز از پا نيفتاده ام.

دستم را به ديوار هاي راه ميگيرم ودر تاريكي غيبت كورمال كورمال پيش ميروم.

                     هزاران بار زمين ميخورم و دوباره زمين ميخورم.

                    ولي باز ميروم به اميد گرمي حضور تو برميخيزم.

                           و دوباره نرم و اهسته به پيش ميروم.

          گاهي يك راه را چندين بار دور خود ميچرخم و باز ميروم و برميگردم.

               و گاهي ساعت ها بي حركت و ساكن خيره مي مانم.

                          و در اين مسير تنها به خيال تو خوشم.

                                 ميدانم هنوز در ابتداي راهم.

                             جاده ي زندگي من سنگلاخ است

                          ولي هر از گاهي نوري روشن ميشود

                                                 و

                                    راه را نشانم ميدهد

                           و من تنها خسته ام از بي تو بودن

                                      از تنهايي و غربت

 

                                       ....از انتظــــار .....

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن