نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | دو شنبه 4 مهر 1390 |

منابع آگاه نخستین تصاویر از گوشی هوشمند جدید LG که از پرقدرت&zwnj;ترین محصولات این شرکت محسوب می&zwnj;شود و LG LU6200 نام گرفته است را منتشر کردند.

به گزارش ورد آی تی , این گوشی هوشمند که فعلا فقط در بازار کره جنوبی وارد می&zwnj;شود، امکانات فراوانی را در خود جا داده و هنوز زمان ورود آن به دیگر کشورهای جهان مشخص نشده است. گوشی هوشمند LU6200 نخستین محصول تولید شده در شرکت LG محسوب می&zwnj;شود که نمایشگر لمسی 4/5 اینچی HD با کیفیت 1280 در 720 پیکسل را در خود جا داده است و در عین حال نخستین گوشی هوشمند در بازار جهانی است که در نمایشگر آن از فناوری AH-IPS استفاده شده است.

برای این گوشی هوشمند پردازنده مرکزی Snapdragon ساخت شرکت Qualcomm در نظر گرفته شده است. این پردازنده تک&zwnj;هسته&zwnj;ای که Scorpion نام دارد، با توان 1/5 گیگاهرتز فعالیت می&zwnj;کند و شامل یک گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 220 می&zwnj;شود.این گوشی هوشمند جدید قادر است از شبکه مخابراتی LTE نیز پشتیبانی کند و به کاربران امکان دهد با سرعت 75 مگابایت در ثانیه به انتقال اطلاعات بپردازند. از مهم&zwnj;ترین امکانات ارتباطی که در این گوشی به کار رفته است می&zwnj;توان به فناوری NFC برای پرداخت هزینه خرید&zwnj;ها از طریق تلفن&zwnj;همراه، بلوتوث، Wi-Fi و DMB اشاره کرد.

این گوشی هوشمند دوربین 8 مگاپیکسلی دارد که دوربین دیجیتالی دوم آن با کیفیت 1/3 مگاپیکسل امکان  برقراری تماس&zwnj;ای تصویری را فراهم  می&zwnj;کند. گوشی جدید LG همچنین 3/10 میلیمتر ضخامت و 123 گرم وزن دارد.

منبع : slashgear

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن