اکورد شادمهر عقیلی(تقدیر)

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | چهار شنبه 6 مهر 1390 |

Gm              A#                          G#          A#           Gm          Cm

باید تو رو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست          تو ساده دل کندی ولی    تقدیر بی تقصیر نیست

Gm           A#                        G#          A#         Gm    Cm

با این که بی تاب منی بازم منو خط می زنی       باید تو رو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی

Gm     A#             G#     A#               Gm   Cm             Gm             Cm

کی با یه جمله مثل من می تونه آرومت کنه         اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه

Gm                      G#           A#              Gm      Cm             Gm                 Cm

دلگیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور      وقتی به من فکر می کنی حس می کنم از راه دور

Gm      G#              A#                    G#      A#             Gm         Cm

آخر یک شب این گریه ها سوی چشامو می بره    عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی می پره

Gm        G#            A#                  G#      A#         Gm              Cm

باید تورو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی                 راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی

Gm       G#        Gm      Cm           Gm       G#     Gm                    Cm

پیدات کنم حتی اگه پروازمو  پرپر   کنی              محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی

Gm       G#           Gm               Cm         Gm       G#           Gm                Cm

باید تورو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست         تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن