نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | شنبه 16 مهر 1390 |

   

رویای بارانی

 

    بازباران امده تادرزیر ان قدم بزنم

 

    بازدلم گرفته تاباباران اشک بریزم

 

   بازدلتنگی به سراغم امده تابه یادتوبیفتم

 

   بازبی قراری وبازهم چشم انتظار

 

   احساس من دراین روزبارانی

 

  احساسی به لطافت باران  به رنگ ابی

 

  ارزویی دردلم مانده  شبیه حسرت  شایدهم یک رویا

 

  ان ارزوتویی  که حتی لحظه ای اندیشیدن به این ارزو

 

  مانند لحظه پریدن است   مانندلحظه ی زیبای به تورسیدن

 

  شیرین است ارزوهای عاشقانه  به شیرینی  لبهای تو

 

  بازهم باران مرابه رویاهابرده

 

  خیس کرده قلب عاشق مرا باقطره های مهربانش

 

دیوانه کرده این هوا  قلب مرا

 

 چه زیباست قدم زدن به یادتودرزیر قطره های بی پایانش

 

 بازباران امده تایادمرادردلت زنده کند

 

 تابه یاد ان روز زیرباران بیایی

 

 تاعطرحضورتوبیاید دراسمان ابی احساس  تاباران بیاورد

 

 عطرتورابه سوی من 

 

 تازیباترکندان احساس عاشقانه من

 

 یک لحظه چشم هایم رابرروی هم گذاشتم

 

 قطره های باران بر روی گونه هایم سرازیرمیشد

 

 به رویاهارفتم    دلم برایت تنگ شده بود

 

 خواستم برای یک لحظه تورا در رویاها ببینم

 

 تا اتش دلتنگی هایم کمی کمترشود

 

 تادلم بازهم به عشق دیدنت ارامترشود

 

 پرنده ازشوق این باران بادیدن دیوانه ای مثل من  عاشق ترشود

 

 من بودم وسکوت بود وتنهایی واسمان

 

 تنهامی امدصدای قطره های باران

 

 سکوت   رویاهای مرابه حقیقت نزدیک میکرد

 

 این باران بود که مرادر رویاها برای دیدن توهمراهی میکرد

 

 تورادیدم      نمیدانستم درون رویاهایم هستم

 

 از ان شاخه به سوی توپریدم

 

 تورادر اغوش خودم کشیدم

 

 گفتم که دلم برای تو تنگ شده بودعزیزم

 

 ازان رویا بیرون امدم

 

 حس کردم دلم ارامتر شده

 

 تودر کنار منی وباران تمام شده...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن