نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | سه شنبه 19 مهر 1390 |

يادت مي يفتم هر جا كه ميرم با ياد چشمات آروم ميگيرم

 

يادت مي يفتم هر لحظه هميشه اين جاي خالي هرگز پر نميشه

 

 

ياد تو اينجاست كنار من هميشه يادي كه هرگز از ذهنم دور نميشه

 

 

از وقتي رفتي شكستم تو غم و درد يه بغض كهنه منو ديوونه مي كرد

 

 

دلم تنگ شده باز براي اون خاطراتمون من ندارم حتي از تو يه دونه نشون

 

 

به كي بگم من كجا بگردم تا كي ميارم من دووم توي خواب و بيداري ميبينمت همش تورو

 

 

 ميگي دور شديم از هم قبول كن اين فاصلرو دلم ميگيره بي تو ميميره به عشق تو درگيره

 

 

تنهاي تنهام يه بي قرارم قول داده بودم  ديگه تنهات نذارم

 

 عكسات همين جاست تنها يادگارم وقتي تو خوابي به ياد تو بيدارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن