نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | سه شنبه 19 مهر 1390 |

نمي تونم حس كنم نيستش كنارم

 آخرش تو بي كسي هام مي دونم كه كم ميارم

غم و غصه ي دلم اين روزا زياد شده

 حال من خراب شده ديدن چشم هاي تو رويا شده

دلم براش تنگ شده و دلم براش تنگ شده

 براي اوني كه دلش ديگه از سنگ شده

نه تو فالشم يه بار نه به خوابشم به بار

 دلم براي اوني كه دوسش دارم تنگ شده

چقده بده كسي كه يادشي يادت نكنه

 خيلي سخته كه بره تورو فراموشت كنه

دنيام اين جوري شده كه همش ياد تو باشم شب و روز

 اما تو نيستي بگي برو به پاي من نسوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن