آی خدا دلم گرفته

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | جمعه 25 شهريور 1390 |

سلام بچه ها کمکم کنین بخدا دلم گرفته میدونین چرا عشقم رفت آرههههههههه رفت و تنهام گذاشت واسه همیشه منو با یه دل شکسته و غمگین تنها گذاشت هر چند دوسش داشتم ولی چون دیدم مشکل داره گفتم بره و به زندگیش برسه ولی بچه ها غمگین غمگینم دیشب عروسیه خالم بود ولی همش تو ماشین نشسته بودم و آهنگ غمگین گوش میدادم دوستام میگن ارزش نداره خودتو ناراحت کنی ولی اون واسم ارزش داشت خیلی ام ارزش داشت چون واقعا از ته دل دوسش داشتم واسش میمردم ولی اون چی خیلی راحت پا رو دلم گذاشت ببینین دخترا بعضیاتون تا چه حد میتونین با احساسات یه نفر بازی کنین بعد همه جا میگن پسرا بدن پسرا نامرردن بخدا بعضی از دخترا از صدتا نامرد نامردترن امروزو واسه همیشه تو ذهنم نگه میدارم/ بچه ها از من میشنوین هیچ وقت به عشقتون خیانت نکنین چون بد جوری رو آدم تاثیر میزاره بابای بچه های گل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن