Shahram Kashani _ Dige Base

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | پنج شنبه 12 آبان 1390 |
آکورد یه آهنگ قدیمی از شهرام کاشانی .ایشالله گوش داده باشید باشید که الان بتونید بااجراش با گیتارتون ازش لذت ببرید.منتظرنظراتون هستم.

Am                                   G                              Am

دل من دل تو میدونه قصه فردا چشم من میخونه تموم حرفات

Am                 G            Dm                            Am

اون عشق پرسوز گذشته امروز برام تو نیستی او یار دیروز

Am          E7         G         Dm     Am      Dm      Am

بین من و تو قصه تمومه هرگز دیگه از عشق من نگیر بهونه

Am            G                 F                  Am            Dm

گذشتم از تو از من تو بگذر ، جاده ی عشق برای ما بن بسته آخر

Dm                               Am

دیگه بسه ، بسه ، بین ما غم کشیده دیوار

E 7                   F                  G

بسه ، بسه ، برو فراموشم کن اینبار

Am                               G              Dm                              Am

برو از روزگارم ازشهر من سفر کن ، حرفی نمونده باقی از عشق من حذر کن

Am                   F                    G                 Dm                        Am

ای آشنای دیروز برو واسه همیشه ، پنجره ای به روی تو دیگه باز نمیشه

Dm                               Am

دیگه بسه ، بسه ، بین ما غم کشیده دیوار

E 7                   F                  G

بسه ، بسه ، برو فراموشم کن ای یار

Am                               G              Dm                              Am

برو از روزگارم ازشهر من سفر کن ، حرفی نمونده باقی از عشق من حذر کن

Am                   F                    G                 Dm                        Am

ای آشنای دیروز برو واسه همیشه ، پنجره ای به روی تو دیگه باز نمیشه

E7              G                     Dm                    Am

برای آشتی جایی نذاشتی ، دروغ میگفتی ، دوسم نداشتی

E7       G7                  G           Dm                 Am

برای آشتی جایی نذاشتی ، دروغ میگفتی ، دوسم نداشتی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن