نگاهی به بازی:Alan Wake's American Nightmare

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | یک شنبه 11 دی 1390 |

ماتیاس میلیرین (Matias Myllyrinne) رئیس Remedy می گوید: "ما Alan Wake را ادامه می دهیم. فكر می كنیم كه پتانسیل خیلی زیادی هنوز وجود دارد. این نسخه ادامه دهنده مسیر الن (Alan) است و مسلماً داستان او در این نسخه تمام نمی شود. برای خیلی ها این تازه شروع داستان خواهد بود و فكر می كنیم که این نقطه شروع خیلی خوبی است." Remedy مشغول ساختن Alan Wake's American Nightmare است كه به صورت دیجیتالی عرضه می شود و نزدیك به 5 ساعت طول خواهد كشید. اسکاری هاکینن (Oskari Hakkinen) طراح ارشد بازی می گوید كه این نسخه از داستان، Alan Wake را از جنگل های Pacific Northwest به بیابان های آریزونا می برد.

جو Twin Peaks همچنان باقی است و هنوز هم چراغ قوه در بازی وجود دارد، ولی این الن کسی نیست كه شما قبلاً می شناختید. میلیرین بازی را تركیبی از اكشن بسیار هیجانی با یك ماجراجویی غیرواقعی می داند. این نسخه تركیبی از ماوراء الطبیعه، مسائل علمی-تخیلی، فیلم های عامه پسند و افسانه های محلی است. این یك فیلم آمریكایی كلاسیك است. ساختار بازی هم تغییر كرده است. میلیرین می گوید: "اگر دو یا سه بخش Alan Wake را داستان تشكیل می داد، American Nightmare دو یا سه بخش اكشن و یك بخش داستان دارد." بخش تك نفره بازی در یكی از قسمت های برنامه های ترسناك Night Springs اتفاق می افتد كه در نسخه قبل آن ها را دیده بودیم و الن بعضی از قسمت های آن را نوشته است.

اینبار او با آقای اسکرچ (Mr. Scratch) روبرو است. او نمونه شیطانی الن است و قصد دارد بالاخره آلیس را بكشد. هاکینن یك قسمت از بازی را اجرا می كند كه الن باید به یك رصدخانه برسد. در اینجا یك زن هم به او كمك می كند. بازی بصورت تیراندازی پیش می رود و در بعضی مواقع داستان روایت می شود. الن با اسلحه میخ زنی خود دشمنان را نابود می كند و بعد از آن از Assault Rifle ،Shotgun و Uzi استفاده می كند. وقتی به داخل رصدخانه می رویم، بازی خیلی نفس گیر می شود و اكشن بسیار جذابی در آن پیگیری می شود. یك بخش به نام Fight Till Dawn (تا صبح بجنگ) در American Nightmare وجود دارد كه یك Scoreboard دارد و پر از اسلحه، دشمنان جدید و مضامین بازشدنی زیاد است.

همانطور كه از نام این بخش معلوم است، شما باید تا صبح زنده بمانید و با خیل دشمنان مبارزه كنید. این بخش را می توانید آنلاین هم بازی كنید و امتیاز كسب كنید. میلیرین می گوید: "ما به محیط بازی نگاه می كردیم كه چه تغییراتی داشته و اكوسیستم چطور تغییر كرده و فكر می كنم که این محیط خیلی برای تیمی مثل Remedy راحت تر است تا یك بازی دیجیتالی درست كند. ما برای بخش گیم پلی به نظرات مردم گوش دادیم و آن را خیلی سریع تر كرده ایم. بعد از تأیید بازی در VGA میلیرین و هاكینن خیلی سعی كرده اند كه به مردم بگویند این Alan Wake 2 نیست، ولی در عین حال یك بازی معمولی XBLA هم نیست.

هنوز قیمت آن مشخص نیست، ولی به نظر 15 دلار خواهد بود و بازی در نیمه اول سال 2012 عرضه خواهد شد. وقتی در مورد آینده بازی سوال شد، هاكینن اعلام كرد كه معامله آن ها با Microsoft فقط برای نسخه اول بوده است. وقتی از Remedy سوال می شود كه آیا علاقه دارند روی Steam و PSN هم بازی عرضه كنند، آن ها بدون معطلی سر تكان می دهند و می گویند: "حتماً." میلیرین ادامه می دهد: "ما یك استودیوی مستقل هستیم و فكر می كنم همیشه برای پلتفرم هایی بازی می سازیم كه مخاطب داشته باشد و به نظرم این دو، مكان های خوبی برای عرضه بازی باشند." هر چند در حال حاضر Alan Wake برای MS است و این کمپانی از عرضه American Nightmare روی XBLA استقبال كرده است. هر چند با عرضه نسخه اول روی PC توسط خود Remedy، واضح است كه این شركت حالا حالاها با این بازی كار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن