امیدوارم دوستان آذری زبانمون ناراحت نشن اینا همش جوکه/اگه ناراحت شد کسی نظر بزاره تا برش دارم

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | یک شنبه 11 دی 1390 |

از ترکه می پرسن چرا جورابات یکیش آبیه یکیشم قرمز

ترکه جواب می ده چه می دونم والله ، بدبختی من اینه که

 یه جفت هم همین جوریش رو توی خونه دارم

 

 

به تركه میگن چرا صورتت قرمزه؟ میگه چش خرده! میگن، یعنی‌ چشمت زدن؟ میگه نه،چشه شلوار

 

 به ترکه می گن فهمیدی اسراعیل لبنان زده میگه مگه اسپانیا اول نشد؟؟؟؟

 

 

 یه روز یه تركه تو تاکسی بود جو میگیرتش کرایه راننده رو هم حساب میکنه

 

 ترکه رفته بود زیارت امام رضا . بعد از زیارت دستش را برای احترام

 روی سینه اش گذاشت و عقب عقب آمد بیرون. یه دفعه دید که خورده به یه چیزی .

 نگاه کرد ، دید که یه تابلو است و روش نوشته: تبریز 5 کیلومتر

 

  ترکه تو خواب داره پلی استیشن بازی می کنه تو بازی زنشو می کشه

 می ره مرحله بعد،یهو از خواب

پا می شه میبینه زنش جلوش نشسته،می گه ای داد یادم رفت سیوش کنم 

 قزوینیه تو خواستگاری جواب رد می شنوه، رو کون داداش عروس اسید می پاشه

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن