خواب من و خدا!

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | جمعه 14 بهمن 1390 |

خواب ديدم

در خواب ديدم كه در كنار ساحل با خدا قدم ميزنم

در آسمان تصاويري از زندگي خودم را ديدم

در هر صحنه دو جاي پا ديدم

يكي متعلق به من و يكي خدا

وقتي آخرين صحنه زندگي ام از مقابل چشمانم عبور كرد

به جاي پاي روي شنها نگاه كردم

ديدم كه چندين زمان در زندگيم يك جاي پا بيشتر نيست

دريافتم كه اين در سخت ترين لحظات زندگيم اتفاق افتاده

براي رفع ابهامم از خدا پرسيدم:

خدايا فرمودي كه اگر به تو ايمان بياورم هيچ زماني مرا تنها نخواهي گذاشت،اما ديدم كه در سخت ترين لحظات زندگيم فقط يك جاي پا بيشتر نيست

چرا در زماني كه بيشترين نياز را به تو داشتم تنهايم گذاشتي؟

خدا فرمود: فرزند عزيزم! تو را دوست دارم و تنهايت نمي گذارم

در مواقع سخت اگر يك جاي پا ميبيني،

در آن لحظات تو را به دوش كشيدم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن