هر جا که باشی

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | جمعه 22 ارديبهشت 1391 |

 

برای دوست داشتنت

محتاج دیدنت نیستم ...

اگرچه نگاهت آرامم می کند

محتاج سخن گفتن باتو نیستم ...

 

اگرچه صدایت دلم را می لرزاند

محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم ...

اگرچه برای تکیه کردن ،

شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است.

دوست دارم ،

نگاهت کنم ... صدایت رابشنوم ... به تو تکیه کنم

دوست دارم بدانی ،

حتی اگر کنارم نباشی ...

باز هم ،

نگاهت می کنم ...

صدایت را می شنوم ...

به تو تکیه می کنم

همیشه با منی ،

و همیشه با تو هستم ،

هر جا که باشی ...

 




نظرات شما عزیزان:

ابوذر
ساعت23:04---22 ارديبهشت 1391
وبلاگ با حالي داري دمت جيز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن