نميفهمم!!!

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | یک شنبه 18 تير 1391 |

منطق نميفهمد  دلم

حيران شدم سرگشته ام

در انزوا مانده نگاه خسته ام

در كوششم

در جستجوي قاصدك

من ميروم

ترسم بمانم اينجا

از منطقم بهره كشيدند سالها

احساس من

جايي ندارد اينجا

بيگانه ام در اين ديار

آخر چرا؟

حتي مسلماني من

طرز نگاه افكار من!!

بيگانه تر بيگانه تر

در دل چه رازها دارم

طرز تفكر دارم

خسته شدم

همخواني ندارم اينجا

من ميروم

جايي دگر

آسوده خاطر رهگذر

آرام باش

آزاد با انديشه ام

بي استرس

بي اضطراب

حتما خدا داند كه من

در دل چه ميپرسم از او

من منتظر

او جستجو





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن