کاش ببارم امشب . . .

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | دو شنبه 9 مرداد 1391 |

 

 

می خواهم ببارم در سرزمین نگاهت

 

 

و در آغوش گیرم پونه های خاكی یادت را...

 

 

امشب شوق پریدن دارم

 

 

می خواهم شاپركی باشم و در آسمان دلت

 

 

به پرواز در آیم و در ابر نفسهایت آرام گیرم...

 

 

امشب شوق سوختن دارم

 

 

می خواهم خاكستر شوم در آتش اشتیاق دستان

 

 

تو و گهگاهی شعله ور شوم با نسیم عشقت...

 

 

امشب شوق دریا شدن دارم

 

 

می خواهم در دریای وجودت شناور شوم

 

 

وبا امواج خواستنت به ساحل چشمانت برسم...

 

 

امشب شوق سیراب شدن دارم

 

 

می خواهم بر كویر احساسم نظر كنی و

 

 

جاری كنی چشمه زلال مهرت را...

 

 

امشب شوق وصل دارم

 

 

می خواهم برسم به تک نیلوفر مرداب آرزوهایم...

 

 

می خواهم برسم به اوج خواستن...

 

 

برسم به تو...

 

 

گم شوم در تو...

 

 

بمانم با تو....

 

 

 





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن