کرشمه

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | شنبه 1 فروردين 0 |

همره باد می رود دل به سفر دوان دوان

 

خاطر یار مهربان می کشدش کشان کشان

 

آخر راه عاشقی غیر بلا نصیب نیست

 

باز دلم برو برو عقل مگو بمان بمان

 

در همه جای شهر ما جلوه ای از حضور او

 

هر طرفی به سرکشی میگذرم نشان نشان

 

یار من آنکه حسن او طعنه به حور می زند

 

جانب ما نمی کند روی نظر امان امان

 

مرغ سحر نیایشم  شنیده است و می کند

 

گوش به گوش بر ملا سر  مرا به این وآن

 

هنوز در وجود من حضور تو یقین یقین

 

هنوز در دل توام به گوشه ای گمان گمان

 

سکوت عاشقانه ام گناه شرم روبروست

 

شکسته ام بهانه را به گردن زمین زمان

 

از این طرف صبوری و از آن طرف کرشمه ها

 

چنین نمانده نازنین نمی شود بجا چنان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن