نهایت عشق

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | پنج شنبه 19 مرداد 1391 |

گاه تو ، ساعتهاست که خیره شده ام به چشمان تو

حرفی ندارم جز اینکه با نگاهم ابراز کنم عشقم را به تو

تویی که برایم به معنای بهترینی ، تویی که از همه کس برایم عزیزترینی

قلب پاک تو را ، این دستان مهربان تو را که دارم

از همه چیز و همه کس بی نیازم

همه آمدند و رفتند ، تو آمدی و برای همیشه در دلم نشستی

عهد عشق را با رمز وفاداری در قلبم بستی

میدانم که قدرم را میدانی ، هیچگاه پا بر روی دلم نمیگذاری

وقتی در کنارت هستم ، سکوتت نیز برایم زیباست

بودنت در زندگی ام بهترین هدیه از سوی خداست

نگاه تو ، دل زده ام به دریای چشمانت

بیشتر نگاهت میکنم تا پی ببرم به راز آن قلب مهربانت

در میان میگیرم تو را ، یا تو را میخواهم از خدا ، یا تو را

در میان اینهمه خاطره هایم ، با تو زیباترین روزها را داشته ام

در میان این روزها ، در کنار تو بهترین لحظه ها را داشته ام

او که از عشق چیزی نمیداند ، چه میداند من چه میگویم

تو که عشق من هستی میفهمی که من از چه احساسی میگویم

من که عاشقت هستم میدانم که تو بهترین عشق روی زمینی

خیالت راحت ، تا ابد خودم و خودت ، هر چه سهم من باشد نیز برای خودت

سهم من از بودنت ، عشقیست که مرا با خودش 

به جایی برده که خط پایان عاشقیست

جایی که به نهایت عشق رسیده ام

جایی که با تمام وجود احساس میکنم به تو رسیده ام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن