تورا

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | شنبه 21 مرداد 1391 |

3Jokes Love (4)


تو را دوست دارم

 

و وقتي تو نيستي غمگينم

 

و به آسمان آبي بالاي سرت

 

و اختراني که تو را ميبينند رشک ميبرم

 

تو را دوست دارم

 

وآنچه ميکني درنظرم بي همتا جلوه مي کند

 

و بارها در تنهايي از خود پرسيده ام

 

چرا آنهائيکه که دوستشان دارم بيشتر شبيه تو هستند

 

تو را دوست دارم

 

اما هنگامي که نيستي از هر صدايي بيزارم

 

حتي اگرصداي آناني باشد که دوستشان دارم

 

زيرا صداي آنها طنين آهنگين صدايت را در گوشم مي شکند

 

مي دانم که دوستت دارم

 

اما افسوس که ديگران دل ساده ام را کمتر باور مي کنند

 

و چه بسا به هنگام گذر مي بينم به من ميخندند

 

 

 

زيرا آشکارا مي نگرند نگاهم به دنبال توست

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن