دلم تنگ است....

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | دو شنبه 30 مرداد 1391 |

 

دلم تنگ است....

برای کسی که شادی را به زنده گیم اورد

برای کسی که به زندگیم معنا داد

برای کسی که عاشقش بودم

برای کسی که به من توجه کرد و برایش مهم بودم!!؟؟؟

برای کسی که دوستشداشتم

برای کسی که خوب و مهربان بود

برای کسی که ..................... بود

برای کسی که تمام زندگیم از آن او بود

برای کسی که با خاطراتش زندگی کردم

برای کسی که حضورش را آنطور که باید حس نکردم

برای کسی که با حضور کمش خاطرات عمیقی از خود به جا گذاشت

برای کسی که به اجبار باید فراموشش کنم

برای کسی که دیگری آمده تا جایش را برایم پر کند با اینکه.......

برای کسی که نمی خوهم فراموشش کنم و می خواهم تا تنها مرد زندگیم باشد

برای کسی که دیوانه وار میپرستمش و دلم برای یک لبخندش  تنگ شده

برای کسی که می خواستم تا آینده ام با دستان او ساخته شود

برای کسی که به زور روزگار باید فراموشش کنم


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن