یه قطره از خدا روی زمین!

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | سه شنبه 31 مرداد 1391 |

توهمونی که من خوابشو دیدم

توهمونی که میخوام براش بمیرم

من عاشق تونگاه تو اسیرم

 تونباشی من از این زندگی سیرم

 ای فرشته ی زمین برام دعاکن

 خدای عاشقا رو برام صداکن

 توهمونی که تو خنده هام شریکی

 توی درد و غصه هام واسم طبیبی

 توهمون رویای پاکی که توی شب های من بود

تو یه قطره از خدایی

توازاسمونو اما پا روی زمین میذاری

 یه دل شب زده مونده توی صبح بیقراری

 تو واسم دنیای عشقی تو تموم لحظه هامی

تازه میشه رو وجونم وقتی که تو پا به پامی

ازخدامیخوام همیشه که کنارتو بمونم

 عشق من باش پروانه میشم تا کنارتو بسوزم

 وقتی چشمات گریه میکرد ارزوم بود که بمیرم

 کاشکی بودم کنارت ای گل تاکه دستاتو بگیرم

 تویه قطره از خدایی.....................خدایی.....................خدایی...................خدایی


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن