معرفی رافائل واران

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | سه شنبه 29 شهريور 1390 |


رافائل واران مدافعي با آينده اي اميد بخش و حال حاضري درخشان است . با اين كه به تازگي 18 ساله شده ، تحسين تمام فوتبال اروپا را در فصل اول حضورش در دنياي حرفه اي برانگيخته است . قد فوق العاده اش (1.91 سانتي متر) ، به او اجازه مي دهد كه در بازي هوايي كاملا برتر باشد ،‌چند پستگي او باعث مي شود كه هم يك مدافع مستحكم باشد و هم يك هافبك وسط ، هوش بالايش باعث شده كه در كل فصل فقط دو كارت زرد بگيرد و سرعت ، بازي خواني و قدرت دريبل زني اش باعث شده كه يكي از مهمترين بازيكنان لنس باشد و حتي در بازي آخر تيمش برابر آرلس آويگنون ، بازوبند كاپيتاني را هم به بازو ببندد .

اران در آكادمي لنس كه يكي از بهترين ها در فرانسه در سالهاي اخير بوده رشد كرده است و در خانواده اي از مارتينيك رشد كرده (پدرش در له مورن - روگ متولد شده است) . بازيكن جديد رئال مادريد فصل گذشته 23 بازي در ليگ انجام داده كه در 22 تايش فيكس بوده است . با اين كه پستش مدافع است اما دو گل هم در بازيهاي خار خانه برابر كائن و موناكو زده است (هر دو بازي 1-1 تمام شد) .

اولين بازي واران در برد 2-0 برابر مونتپليه در 6 نوامبر 2010 بود . سه هفته بعد (در هفته 15) به تركيب اصلي زير نظر ژان گاي ولمه رسيد . اريك آسادوريان ، بازيكن سابق و مربي فعلي آكادمي لنس ، اين مدافع را اين گونه توصيف مي كند : "يك بازيكن درجه يك كه در زمين كار را بسيار راحت مي كند . مطمئنم كه موفق خواهد شد . " هم تيمي جديدش ،‌سرجيو راموس ، مي تواند الگوي جديدش در رئال مادريد باشد چرا كه مدافع اهل كاماس نيز پس از اولين فصل حضور خود در لاليگا به رئال مادريد پيوست و حالا يك ليدر واقعي و يكي از محبوب ترين بازيكنان تيم است .

رافائل واران اولين بازي ملي خود را در تيم ملي زير 18 سال فرانسه برابر دانمارك انجام داد كه گل دوم را در 4 شهريور در اين بازي دوستانه (2-0) زد . پس از دومين بازي با اين تيم به تيم زير 21 سال رسيد كه تا كنون سه بازي در اين تيم انجام داده كه دومي برابر اسپانيا بود كه در آن بازي سرجيو كانالس ، ناچو فرناندز و خوان كارلوس از رئال مادريد حضور داشتند . فرانسه آن بازي را 3-2 برد .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن