خواب آخر

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | شنبه 1 مهر 1391 |

 

وقتی که خوابی نیمه شب، تو را نگاه می‌کنم
زیبایی‌ات را با
بهار گاه اشتباه می‌کنم

از شرم سر انگشت من پیشانی‌ات تر می‌شود
عطر تنت می‌پیچد و دنیا معطر می‌شود

 گیسوت تابی می‌خورد، می‌لغزد از بازوی تو
از شانه جاری می‌شود چون آبشاری موی تو

چون برگ گل در بسترم می‌گسترانی بوی خود
من را نوازش می‌کنی بر مهربان زانوی خود

آسیمه می‌خیزم ز خواب، تو نیستی اما دگر
ای
عشق من بی من کجا؟ تنها نرو من را ببر

من بی تو می‌میرم نرو، من بی تو می‌میرم بمان
با من بمان زین پس دگر هر چه تو می‌گویی همان

در خواب آخر عشق من در برگ گل پیچیدمت
می‌خوابم ای زیباترین در خواب شاید دیدمت

 

نگاه نهان مکن علیرضا عصار خواب بمان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: سایت عکس باران شبکه اجتماعی فیس نما آپلود عکس مجله شب فارسی مسابقه اس ام اس گروه یاهو فیس نما تفریحی و سرگرمی هانوفر pagerank آلبوم مهربونم آیا می دانید برای وبلاگ ابزار آیا می دانید ابزار تقویم ابزار جستجوی گوگل ابزار فیس نما ابزار وبلاگ اخبار 20:30 اوقات شرعی تقویم برای وبلاگ جستجوگر گوگل دیکشنری مجانی رتبه وبلاگ عشق سنج آنلاین فال عاشقانه در وبلاگ فیس نما قالب اتومبیل برای میهن بلاگ قالب استقلال برای میهن بلاگ قالب بارسلونا برای بلاگ اسکای قالب حضرت آيت الله العظمی سيد علی خامنه ای قالب رئال مادرید برای پرشین بلاگ قالب سینما برای بلاگ اسکای قالب منچستر یونایتد برای بلاگ اسکای قفل کلیک راست موس نمایش آمار آلکسا نمایش گلزنان برتر لیگ ایتالیا پـَـــ نــه پـَـــ کد آلبوم آغوش کد بارش قلب کد تقویم کد تماس با کد ساعت کد صفحه اول روزنامه های ورزشی کد موزیک حامد بهداد کد موزیک مهدی مدرس کد وبلاگ فوتبال کد گلریزان در وبلاگ کد گلزنان برتر لیگ اسپانیا گلریزان در وبلاگ نمایش تمامی تگ ها
آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن