پ ن پ

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | سه شنبه 29 شهريور 1390 |

دختره میگه اگه من برم خارج, تو با یه دختر دیگه ای دوست میشی؟ میگم پ نه پ میرم تو اتاقم خودمو حبس می کنم رو دیوارشم می نویسم: شاید این جمعه بیاید...شاید

 

آقا سوسکه داش جلو پام قدم زنون رد میشد، جف پا لهش کردم حاجی میپرسه کشتیش !!! میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخواستم تست کنم ببینم خط پخشش چند متره !!!

زنگ زدم به دوستم میگم شماره تلفن فلان رستوران داره بهم بده میگه میخوای غذا سفارش بدی پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام برم ظرفاشونا بشورم

يارو اومده رو پشت بوم ديش نصب كنه ميگه قبله از كدوم وريه؟ ميگم واسه اينكه ديش نصب كني؟ ميگه پــــ نـــه پـــــ دو ركعت نماز قضا دارم ميخوام بخونم...

با دمپایی گذاشتم دنبال سوسکه ، مامانم اومده می گه می خوای بکشیش ؟ می گم پـَـَـ نــه پـَـَــــ حوصلش سر رفته بود ، دارم باهاش گرگم به هوا بازی می کنم!

رفتم انگلیس یارو می گه Can you Speak english? پ ن پ i speak torkish

رفتم دارو خونه به طرف مي گم شامپو بده ميگه واسه موهات مي خواي مي گم پ ن پ فرش خونه مون كرك ميده مي خوام بزنم ريزشش قطع شه

تو اتوبوس نشسته بودیم اتوبوس شروع به حرکت کرده دوستم میگه راننده اومده؟ گفتم پ ن پ گذاشتن رو اتو پایلت راننده هم داره استراحت می کنه!

 

رفتم واسه شرکت خرید بهش میگم فاکتورم بدین..میگه واسه شرکت؟ پ نه پ میخام بزارم تو دفترخاطراتم

 

رفتم پیژامه از کمد برداشتم پوشیدم بابام میگه از تو کمد برداشتی؟ پـــــ نه پـــــــ گذاشته بودم تو یخچال تابستونیه پیژامه تگری بپوشم خنک شم

بين راه واساديم رفتم از بوفه چايي بگيرم طرف مي گه قند هم مي خواي مي پ نه پ دو تا از اين زنبورا مي گيرم ميندازم توش برينن شيرين شه

رفتم سر یخچال داداشم گفت چیزی می خوای؟پ ن پ اومدم ببینم کی تو یخچاله هی چراغشو خاموش روشن می کنه!

رفتم هدست بخرم به یارو میگم میشه در بیاری ببینم،میگه هدست رو؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ شلوارتو

سر جلسه امتحان کتاب باز کرده بودم، مراقب میگ تقلب می کنی ؟! پ نه پ دارم نگاه می کنم اگه مطابقت نداره اطلاع بدم کتابو دوباره چاپ کنن !!!!

دكمه آسانسورو زدم برگشته مي گه مي خواي بري بالا مي گم پ نه پ شهر بازي تعطيل بودم اومدم اينجا بازي

 

رفتیم قسمت اورژانس بیمارستان

خانوم مسئول پذیرش می گه مریض دارین؟

 

پـَـَـ نــه پـَـَــــ ... این نشان مامور مخصوص وزیر بهداشته .. لطفا احترام بذارید ..اوسگول :-)

رفیقم منو دیده میگه خودتی ؟

میگم پَ نه پَ پدر پسر شجاعم استتار کردم کسی منو نشناسه

داشتم جارو می کردم، دوستم میگه داری جارو می کنی؟ ... پ نه پ دارم تمرین پرواز می کنم واسه نقش اول قسمت بعدی هری پاتر !!!!!

رفتم تو بانک، یارو میگه داری چک پشت نویسی می کنی ؟ پ نه پ دارم نقاشی می کشم بفرستم برنامه کودک که نشون بدن بگن 5 ساله از تهران!!!!!!!

دوستم زنگ زده خونه ، میگه خونه ای ؟ پ ن پ .. سیم تلفن بلنده رفتم تو پارک سر خیابون !!!!!!

 

زمستون کلاه گذاشتم سرم بیام بیرون، بابام میگه هوا سرده؟!!! پ نه پ زنگ زدن دارم میرم سر ضبط کلاه قرمزی !!

نشستیم داریم حکم بازی می کنیم، اومده میگه دارید بازی می کنید؟ پ نه پ اجلاس سران عربه، اینام اوراق بهاداره !!!!!!!!

با دوستم اومدم خونه، بابام میگه دوستته؟ پ نه پ .. آخرین گوسفند شبیه سازی شدس !! تو حیاط بود اوردم زنگ بزنم ببرم تحویلش بدم !!!

 

دوستم اومده خونم و شب مونده ، صبحش که بیدار شده بهش می گم چایی بزارم ، می گه می خوای صبحانه بخوریم ؟ پ نه پ می خوام چایی بزارم شام بخوریم

رفتم سوار تاکسی خط انقلاب شدم,پر که شده رانندش اومده بالا میگه انقلاب میرین؟پ نه پ آزادی میریم خواستیم گولت زده باشیم دسته جمعی!

 

رفتم صندلي بخرم واسه کامپيوتر

يارو گفت : راحت باشه؟

گفتم پ نه پ خار داشته باشه

 

رفتم ختم تو مسجد نشستم دیدم دوستم بغل دستم نشسته . سلام کرد و گفت : برای در گذشت حاجی اومدی گفتم : پـَـ نه پَـــ اومدم ببینم اگه زنش خواست شوهر بکنه من اولین انتخابش باشم

زنگ میزنم 115 میگه اورژانس می خواید؟ میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ پلیس 110 می خوام بقیشم آدامس بدین.

 

دوستم میگه: ماشینتو تو روزنامه تبلیغ کردی میخوای بفروشیش؟ پــه نــه پــه معدلش بیست شده ازش قدردانی کردم

 

یه دختر سوار ماشینم شده بهش میگم وقت داری یه دوری با هم بزنیم؟ میگه میخای مخمو بزنی؟ میگم پ نه پ میخام جاهای دیدنی شهرو نشونت بدم

رفتم دکتر ، میگم آقای دکتر دیشب این دندونه نزاشت ما بخوابییم ، بهم میگه : مگه درد می کرد ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ شب قدر بود تا صبح دعا می کرد :))

 

رفتم مغازه میگم اقا یه دلستربه ما بده . میگه :خنک باشه؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ لبریز لبسوز باشه

رفتم باغ وحش ، از نگهبانه میپرسم: ببخشید این قفس شیرا کجاست ؟ میگه : بازدید کننده ای؟ پ نه پ از اقوامشون هستم ،اینورا کار داشتم ، گفتم یه سری بهشون بزنم

 

تو صف عابر بانک ایستادم، یارو میگه شما هم پول می خوای؟ پ نه پ اومدم عکس دسته جمعی بگیری

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن