اس ام سنگین و معنی دار مرداد 91

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | 14 مهر 1391 |

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری هفتم www.pichak.net كليك كنيد 

 

خوشبحال مسافر کشان میدان آزادی 

 

چه آزادانه فریاد میزنن آزادی آزادی....  و عابری خسته میپرسد :آزادی چند؟ 

و من شخصی را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟ راننده گفت:

رد کردی ٬ آزادی قبل از انقلاب بود !!!!!!!

 

 

کاش توی زندگی هم مثل فوتبال وقتی زمین می خوردی و از درد به خودت می پیچیدی یه داور می اومد از آدم می پرسید: میتونی ادامه بدی؟ تو هم میگفتی نه ٫ باید برم بیرون ......

 

به بعضیا باید گفت :
عزیزم ، من کارگردان همون فیلمیم که تو داری واسم بازی میکنی … !!!

 

در دنیایی که همه گوسفدند یا گرگ ٫ ترجیح میدم چوپان باشم .همدیگر را بدرید من نی میزنم...

 

آلزایمر درد نیست ٫ برای بعضی ها درمان است...

 

اجازه خدا ؟ میشه ورقمو بدم ؟ میدونم وقت امتحان تموم نشده ! ولی خسته شدم ...

 

من فقط دارم سعی میکنم همرنگ جماعت شوم ٬ اما میشود کمی کمکم کنید! ای جماعت شماها دقیقا چه رنگی هستید؟؟؟؟؟

 

بر آنچه گذشت . آنچه شکست حسرت نخور ٫ زندگی اگر قشنگ بود با گریه شروع نمیشد!!!!

 

 گفت : مرا فراموش کن اما ندانست که اصلا ارزش به یاد ماندن را نداشت...

 

 بعضی آدمها باید مثل جعبه ی سیگار برچسب هشدار داشته باشن تا فراموش نکنی که دوست داشتنشون فقط برای تو ضرر داره …

 

*ادامه ی مطلبو از دست ندهید*

*کجا میخوای بری اول نظر بده بعد برو*



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن