گفتم گفتی

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | دو شنبه 17 مهر 1391 |

 

گفتم چیکارکنم تودلت جاداشته باشیم         گفتی تاآخرهمودوست داشته باشیم

گفتم نکنه توبری تموم میشه کارزارم         گفتی نترس عشقم هیچ وقت تنهات نمیزارم

گفتم میمونی بامن؟آخه نمیشه باورم            گفتی فقط تویی عشق اول وآخرم

گفتم یادت منوتنهانمیزاره یه دم                  گفتی تاآخردنیافقط مال خودتم

قسم خوردی تاجون داری پیشم بمونی          حالارفتی شدی واسم رویای جوونی

گفتی دیگه دوست ندارم نمیخوام تورو            گفتم چرا؟گفتی نمیدونم فقط برو

گفتم قول دادی تاآخرش تنهام نزاری             گفتی عوض شدموحرفام شدیادگاری

گفتم نروبی تومیمیرم من هردم می بارم          گفتی برام  مهم نیست تنهات میزارم

گفتم نرو تو دوسم نداری من هنوز دیوونم          گفتی وقتی دوست ندارم پس نمیتونم

گفتم هرچی قول داده بودی قصه بکارم              گفتی آخه دیگه بهت حسی ندارم

گفتم چی شداون دلی که گریه میکردپشتم        گفتی دیگه تموم شدوحس توروکشتم

گفتم خودت گفتی عوض نمیشه نظرم              گفتی حالاکه شده برونینم ازسرم

گفتم گناه داره دل نروبی توپرپرم                   گفتی بهم دست نزن بروازبرم

گفتم بیا نرو  بشین حرفاموگوش کن              گفتی ازت بدم میادمنو فراموش کن

گفتم اشکامو ببین گلم درکم کن                 گفتی خستم کردی برو ترکم کن

                                    آره بدون بهونه منو ترک کردی

                                    اماهنوز ازت میخوام که تو برگردی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن