آهنگ ضربان معکوس از محسن یگانه

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | چهار شنبه 30 شهريور 1390 |

ریتم:۴/۴

Dm            C            Am          C      Am

تنها امیدی که ناامیده     امید من دوباره ته کشیده

Am               Dm   Am                       Dm

لحظه به لحظه فکر نا امیدی این لحظات امونمو بریده

Dm                 C              Am            C           Am

اون که می گفت با دستای دل من از قفس بی کسی آزاد شده

E                      Dm          Am                       Dm

چی شد که با گریه من شاد شد  با شبنم  اشک من آغاز شد

Am                            Dm    Am                         Dm

از وقتی رفت یه روز خوش ندیدم خواستم دلم یه گوشه ای بمیره

Dm                             E           Am              Dm

خسته شدم چه انتظار سختی یکی بیاد جون منو بگیره

Am                        Dm              Am                   Dm

قلب من از تپیدنش خسته شد   نبضم با ضربه های معکوس مرد

Am                  C                 Am                        Dm

قلب من از خستگی خوابش گرفت   این دل نا امید و مایوس مرد

Dm         Em         A                 Dm      Em         A

شاید صدای زخمیه دل من       مرهم زخمای دل تو باشه

E                     Am             Em             Dm           C

شاید که قصه ی جدایی من  نذاره که هیشکی از کسی جدا شه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن