کسی پشت سرم آبی نریـــخت

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | جمعه 10 آذر 1391 |

یه جاده ی غریب و دور

            که راه نداره تا نسیــــم

من و یه دنیا خاطــــــره

            تو کولــه بار بی کسیـم

دونه به دونه اشکامـــو

            به پای رویـــا می ریــزم

تا ســبز بشه یه روزگـار

            تو بـــاغ خشک پاییــــزم

خرمــــــن امیـــــــــد منو

             سوزونده شعله های آه

دارم تماشــــــا می کنم

             خـــودم رو تو قاب گنـــاه

یه تیکـــه از یـــادم و من

             میسپارمش به آسمـون

تا بـــره با ابرا یــــــه روز

             پیش خـــــــدای مهربون

بگه خــــدا خــــدا ببیــــن

             طفلکی ازخودش گریخت

با گریه می رفت و کسی

             پشت سرش آبی نریخت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن