بهترین ها

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | جمعه 10 آذر 1391 |

کوروش کبیر: من برای متنفر بودن از کسانیکه از من متنفرن وقتی ندارم زیرا من گرفتار دوس داشتن کسانی هستم که مرا دوس دارن

 

دریا آن نیس که پر از گوهر باشد دریا وجود توست که پراز معرفت است

 

در آغوش خدا گریه کردم تا نوازشم کند پرسید فرزندم پس عشقی که به تو دادم کجاست؟ اشکهایم را پاک کردم گفتم: در آغوش کس دیگری جا مانده

 

گلی که محبوب خدا باشد بدون باران هم رشد می کند تقدیم به بهترین گل روزگار

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن