نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | پنج شنبه 12 آبان 1390 |

 


تا میخوام آرزو کنم اسم تو اولش میاد

 

با اینکه بد کردی به من دلم هنوز تو رو میخواد

 

خاطره هام کنار تو محاله از یادم بره

 

شب تا سحر به یاد تو میمونه دل در به در

رفتن تو شکست من دل دادنم به دست غم

 

حرفات همش بهانه بود نخواستی که باشی با من

 

این همه مدت به انتظار نشستنم بیهوده بود

 

دروغ میگفتی به من طفلی دلم چه ساده بوووود...


 



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت15:43---20 بهمن 1390
سلام وب زیبایی هست یه جای باحال برای ادمای باحال
پاسخ:مرسی آبجی رویا گل...خواهش میشه...خجالت دادی...وب تو هم قشنگه...فعلا بای


مرضیه
ساعت17:55---13 آبان 1390
سلام دوست عزیزم
ممنونم که به وبلاگم سر زدی وبلاگ تو هم خیلی جالبه ...عالیه..
من لینکت کردم تو هم منو با نام شکوفه ی گیلاس لینک کن
منتظرم

بای


رضا بهرام نژاد
ساعت10:07---13 آبان 1390
سلام دوست عزیزم. با مطالب جالب و خواندنی با عناوین زیر در انجمن پاتوق بچه های خلیل آباد به روز هستیم:


- آهنگ جدید و زیبای علی عبدالمالکی با نام آه من


- چگونه در ایران رانندگی کنیم؟


- شاگرد زبان نفهم!!!


- فقط برای انبساط خاطر شما


- فوتبال در آن دنیا!!!


- معمای (مرغ یا تخم مرغ) حل شد.


- علت درس نخواندن دانشجویان کشف شد.


- پیغام گیر تلفن مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها


- مواظب باش کسی نیاد. +18


- سوالی راجع به فقر


از شما دوست عزیز، برای مطالعه مطالب دعوت می شود.


شما نیز می توانید به جمع پاتوق دوستان ما اضافه شوید و مطالبی را که می پسندید را برای دیگران در پاتوق بچه های خلیل آباد به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز استفاده کنند.


در ضمن اگر مایل به تبادل لینک بودید، ابتدا وب ما را با نام پاتوق بچه های خلیل آباد لینک نمائید، سپس با مراجعه به وب ما و وارد کردن لینک خود به طور اتوماتیک با ما تبادل لینک انجام دهید.




رضا بهرام نژاد
ساعت10:06---13 آبان 1390
سلام دوست عزیزم. با مطالب جالب و خواندنی با عناوین زیر در انجمن پاتوق بچه های خلیل آباد به روز هستیم:

- آهنگ جدید و زیبای علی عبدالمالکی با نام آه من

- چگونه در ایران رانندگی کنیم؟

- شاگرد زبان نفهم!!!

- فقط برای انبساط خاطر شما

- فوتبال در آن دنیا!!!

- معمای (مرغ یا تخم مرغ) حل شد.

- علت درس نخواندن دانشجویان کشف شد.

- پیغام گیر تلفن مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها

- مواظب باش کسی نیاد. +18

- سوالی راجع به فقر

از شما دوست عزیز، برای مطالعه مطالب دعوت می شود.

شما نیز می توانید به جمع پاتوق دوستان ما اضافه شوید و مطالبی را که می پسندید را برای دیگران در پاتوق بچه های خلیل آباد به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز استفاده کنند.

در ضمن اگر مایل به تبادل لینک بودید، ابتدا وب ما را با نام پاتوق بچه های خلیل آباد لینک نمائید، سپس با مراجعه به وب ما و وارد کردن لینک خود به طور اتوماتیک با ما تبادل لینک انجام دهید.



رضا بهرام نژاد
ساعت10:06---13 آبان 1390
سلام دوست عزیزم. با مطالب جالب و خواندنی با عناوین زیر در انجمن پاتوق بچه های خلیل آباد به روز هستیم:
- آهنگ جدید و زیبای علی عبدالمالکی با نام آه من
- چگونه در ایران رانندگی کنیم؟
- شاگرد زبان نفهم!!!
- فقط برای انبساط خاطر شما
- فوتبال در آن دنیا!!!
- معمای (مرغ یا تخم مرغ) حل شد.
- علت درس نخواندن دانشجویان کشف شد.
- پیغام گیر تلفن مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها
- مواظب باش کسی نیاد. +18
- سوالی راجع به فقر
از شما دوست عزیز، برای مطالعه مطالب دعوت می شود.
شما نیز می توانید به جمع پاتوق دوستان ما اضافه شوید و مطالبی را که می پسندید را برای دیگران در پاتوق بچه های خلیل آباد به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز استفاده کنند.
در ضمن اگر مایل به تبادل لینک بودید، ابتدا وب ما را با نام پاتوق بچه های خلیل آباد لینک نمائید، سپس با مراجعه به وب ما و وارد کردن لینک خود به طور اتوماتیک با ما تبادل لینک انجام دهید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن