love

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | چهار شنبه 16 فروردين 1391 |

 

بهت نمیگم که دوستت دارم، ولی قسم میخورم که دوستت دارم

 

بهت نمیگم که هر چی بخوای بهت میدم، چون همه چیزم تویی

 

نمیخوام که خوابت رو ببینم، چون تو خیلی قشنگ تر از خوابی

 

اگه یه روز چشات پر اشک شدو دنبال یه شونه بودی تا گریه کنی، صدام کن، قول میدم اشکاتو پاک کنم و منم باهات گریه کنم

 

اگه دنبال مجسمه ی سکوت میگشتی تا سرش داد بزنی، صدام کن، قول میدم ساکت بمونم

 

اگه دنبال خرابی میگشتی تا نفرتت رو اونجا دفن کنی صدام کن، قلبم تنها خرابه ی وجود توست

 

 

اگه یه روز صدات کردم که بهت نیاز دارم، نگو کجایی؟ فقط یه لحظه چشاتو ببند و بهم فکر کن...

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن